Richtlijnen van Veeam voor klanten die zijn getroffen door de content-update van CrowdStrike

Veeam biedt gratis licenties voor Veeam Backup & Replication v5

VMware vExperts en VMware-instructeurs en gecertificeerde professionals krijgen gratis licenties als kerstcadeau

Amsterdam, 16 december 2010 Veeam Software, leverancier van data protection-, disaster recovery- en systems management-oplossingen voor virtuele datacenteromgevingen die op VMware draaien, geeft VMware vExperts en VMware-instructeurs en gecertificeerde professionals een uniek kerstcadeau. Deze professionals kunnen Veeam Backup & Replication v5 met vPower namelijk gratis ontvangen om thuis te testen. Elke vExpert, VCP of VCI kan de gratis softwarelicentie voor twee CPU-sockets aanvragen voor gebruik ten behoeve van evaluaties, demonstraties en trainingen. Het pakket is overigens niet bedoeld voor bedrijfsdoeleinden. Deze aanbieding bevat ook Veeam ONE Solution voor VMware management met daarin Veeam Monitor, Veeam Reporter en Veeam Business View. “We zijn trots op de diepgaande kennis van VMware die we hebben kunnen inbouwen in Veeam Backup & Replication v5”, legt Doug Hazelman, Senior Director Product Strategy van Veeam, uit. “Dit is de belangrijkste reden waarom bedrijven al hun bedrijfsapplicaties zouden moeten virtualiseren. Wij willen de hele VMware-community de voordelen van Veeam vPower laten ervaren.” “Door deze aanbieding voor VMware-professionals laat Veeam zien dat het blijft innoveren,” vertelt David Davis, vExpert, CCIE, VCP4 , vSphere-trainer en auteur bij www.TrainSignal.com. “Doordat instructeurs, bloggers en gecertificeerde VMware-beheerders nu Veeam Backup & Replication in hun testomgeving thuis of op kantoor kunnen gebruiken, kunnen we niet alleen onze testinfrastructuur beveiligen, maar ook ervaring opdoen met de  toonaangevende dataprotectie-oplossing voor virtuele infrastructuren.” Met Veeam Backup & Replication v5 kan een virtuele machine direct vanuit een back-upbestand opgestart worden en heeft daardoor verbeterde mogelijkheden ten opzichte van traditionele back-ups:

1. Instant VM recovery: Herstel binnen enkele minuten een complete virtuele machine vanaf een back-up. Gebruikers kunnen gewoon doorwerken terwijl de IT-afdeling het probleem oplost.
  2. U-AIR(Universal Application-Item Recovery): Herstel individuele objecten van elke gevirtualiseerde applicatie, op elk besturingssysteem, zonder extra back-up, agents of softwaretools. Door U-AIR zijn dure special-purpose tools overbodig en wordt granular recovery uitgebreid naar alle applicaties en gebruikers.
  3. SureBackup Recovery verificatie: Met SureBackup Recovery-verificatie wordt de herstelbaarheid van elke back-up, op elke VM, altijd automatisch geverifieerd. Hiermee wordt alle onzekerheid met betrekking tot de status van back-ups weggenomen en tevens een nieuwe standaard gezet in dataprotectie.
  4. On-demand Sandbox: Hiermee kunnen op elk moment test-VM’s gecreëerd worden om problemen op te lossen of om workarounds, software patches of nieuwe applicatiecodes te testen. Testlabs worden door de on-demand sandbox overbodig, en de overhead ten gevolge van de extra VMware snapshots op de VM’s verdwijnt.
  5. Instant File-level recovery voor elk OS of file system: Nu kan een afzonderlijk bestand of zelfs een volledige VM hersteld worden vanaf dezelfde image-level back-up. Deze functionaliteit breidt de instant file-level recovery uit naar alle VM’s.

De softwarelicenties (niet bedoeld voor doorverkoop en niet voor gebruik voor bedrijfsdoeleinden) zijn beschikbaar via http://www.veeam.com/go/free-nfr-license. Noot voor de pers: Meer informatie over Veeam is te vinden op www.veeam.nl of op onderstaande social media-links. U kunt ook contact opnemen met Wisse Kommunikatie, Peter Drent, telefoon: 026 4431523 of e-mail peter.drent@wisse-worldcom.nl. Voor het aanvragen van een demonstratie neemt u contact op met Ronald Ooms, telefoon: 06 21503317 of e-mail ronald.ooms@veeam.com Indien u persberichten over Veeam op een ander adres wenst te ontvangen of niet meer wenst te ontvangen, dan kunt u dat via een reply op deze mail aangeven. Over Veeam Software Veeam Software, een vooraanstaand VMware Technology Alliance Partner en lid van het VMware Ready Management-programma, levert innovatieve software voor het beheer van VMware vSphere 4 en VMware Infrastructure 3. Veeam levert Veeam Backup & Replication voor VMware back-up. Veeam heeft Veeam Reporter ontwikkeld voor VMware performance, storage, capacity reporting en chargeback. Veeam levert Veeam Monitor voor VMware performance monitoring and alertingover meerdere vCenters en Veeam Business View, een gratis add-on voor andere Veeam-producten, die zorgt voor business categorization for the VMware vSphere-omgeving. Sinds de overname van nworks bevat het portfolio van Veeam tevens het nworks Management Pack en de nworks Smart Plug-in, waarmee gebruikers VMware-data kunnen opnemen in enterprise management consoles van Microsoft en HP. Meer informatie is te vinden op www.veeam.nl. Social Media Links Twitter: http://www.veeam.com/twitter LinkedIn: http://www.veeam.com/linkedin Facebook: http://www.veeam.com/facebook YouTube: http://www.veeam.com/youtube Blog:  http://www.veeam.com/blog